Terug naar Nederland

En zo zijn er bijna vier maanden voorbij. Terwijl ik dit laatste verhaaltje typ zit ik voor een laatste dag in m'n oude huis in Kaapstad, om vanavond het vliegtuig terug naar Nederland in te gaan.

De laatste 2 weken rondreizen waren echt een succes. Na nog geen 3 uur in het Krugerpark hebben we de big 5 al kunnen zien, en in Swaziland lag het hostel midden in een wildlife park. Johannesburg, Pretoria en St lucia, vele slechte wegen, gezellige hostels en heerlijk eten konden daar nog aan worden toegevoegd.

Bedankt voor de leuke reacties, ik heb echt het gevoel dat ik amper weg ben geweest!

Tot in Nederland!

liefs Anne

Reacties

Reacties

Kar

Je hebt volgens mij echt een super tijd daar gehad!
Ik ben benieuwd naar je verhalen in 'real'! Ik vind het stiekem wel leuk dat je al bijna weer terug bent :)
xx

Pa

Zou je bijna in Londen al komen afhalen..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!